قانونی شدن خانه‌های صنعت مطالبه اصلی اجلاس است

قانونی شدن خانه‌های صنعت مطالبه اصلی اجلاس است

دبیرکل خانه صمت آذربایجان‌شرقی گفت: قانونی شدن خانه‌های صنعت، معدن و تجارت، یکی از مطالبات بخش خصوصی از دولت در این اجلاس است چرا که اگر خانه‌ها، جایگاه قانونی پیدا کند می توانند در تصدی گری‌ها نقش اساسی ایفا کند.

سولماز علیپور در حاشیه اجلاس خانه های صمت کشور در گفتگو با خبرنگاران در خصوص اجلاس خانه‌های صنعت، معدن و تجارت کشور در تبریز اظهار کرد: خانه صنعت و معدن و تجارت استان با برگزاری اجلاس، میزبان نمایندگان خانه های صنعت، معدن و تجارت کشور بوده است و روسا و دبیران صنعتی در این اجلاس حضور دارند که امیدواریم با اجرای چنین برنامه‌ای به اهداف اقتصادی دست پیدا کنیم.

وی افزود: بخش خصوصی در قالب این اجلاس، مطالبه گری‌هایی از دولتمردان در زمینه اصلاح برخی قوانین اقتصادی خواهد داشت و امیدواریم به نتایج خوبی در این زمینه دست یابیم.

دبیرکل خانه صمت آذربایجان‌شرقی اعلام کرد: در این اجلاس، میزبان روسای کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی و فراکسیون معدن هستیم.

وی در خصوص تفویض اختیارات دولتی به بخش خصوصی تاکید کرد: طبق اصل ۴۴ قانون اساسی، باید تصدی گری‌ها از بخش دولتی به بخش خصوصی ارائه شود، دولت باید یکسری اختیارات را به بخش خصوصی تفویض کند، چرا که زمانی که بخش خصوصی اداره امورات مرتبط با بخش خود را در دست می‌گیرد، تمام کارها را به نحو احسن انجام می‌دهد.

علیپور افزود: قانونی شدن خانه‌های صنعت، معدن و تجارت، یکی از مطالبات بخش خصوصی از دولت در این اجلاس است چرا که اگر خانه‌ها، جایگاه قانونی پیدا کند می توانند در تصدی گری‌ها نقش اساسی ایفا کند.

وی ادامه داد: بازهم تصمیم مسئولان در این زمینه بسیار مهم است، طبق گزارشات، مسئولان نیز تاکنون از عملکرد خانه صنعت، معدن و تجارت استان بسیار رضایت داشته اند و مطمئنا بخش خصوصی اجازه نمی‌دهد این اعتماد دولت به بخش خصوصی خدشه دار شود.

درباره ی خانه صنعت و معدن

مطلب پیشنهادی

آخرین تمدید ارسال مدارک – یکشنبه ۱۴۰۳/۰۲/۱۶

با توجه به استقبال بی نظیر واحدها جهت ارسال مدارک روز ملی صنعت فقط تا …