تحقق برنامه هفتم توسعه بدون بخش خصوصی امکان پذیر نیست

تحقق لایحه برنامه هفتم بدون بخش خصوصی امکان پذیر نیست

رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی عنوان کرد:تحقق برنامه هفتم توسعه بدون بخش خصوصی امکان پذیر نیست.

عزت الله اکبری تالارپشتی در افتتاحیه اجلاس سراسری خانه های صنعت، معدن و تجارت کشور اظهار کرد: هدف گذاری که دولت در لایه برنامه هفتم در راستای رشد اقتصادی انجام داده است به هیچ وجه بدون حضور بخش خصوصی محقق نمی شود.

وی در ادامه سخنان خود ابراز کرد: بسیار خرسندیم که نقد اهالی صنعت را در اجلاس سراسری خانه های صنعت، مدن و تجارت کشور استماع می کنیم، این نقدها به نوعی مطالبه گری محسوب می شود، مطالبه گری یکی از برکات برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده که اگر نباشد در ریل گذاری و حل مسائل با مشکلات زیادی مواجه می شویم.

رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در ادامه سخنانش مطرح کرد: این روزها لایحه برنامه هفتم توسعه در حال جمع بندی در مجلس شورای اسلامی است اما چند روز قبل که با استانداران تمامی استانهای کشور جلسه ای داشتیم از کم و کیف این لایحه اطلاع چنانی نداشتند.

اکبری در بخشی دیگر از سخنانش گفت: در این دوره از دولت بنده یکی از طرحهای خوبی که داشته و آن را پیگیری کرده ام مربوط به طرح عدم پلمپ واحدهای تولیدی بوده که در نوبت خود یکی از رویدادهای خوب است. رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در ادامه سخنانش عنوان کرد: الان بهترین فرصت بوده که همین پیشنهادات کارشناسی شده دقیق را در لایحه برنامه هفتم توسعه لحاظ کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه در بحث خودرو مسائل بسیاری را داشتیم، ادامه داد: مسئله خودرو مسئله ای ساده است اما آن را پیچیده کردند در حالیکه می توانستند آن را به آسانی حل کنند.

اکبری تالارپشتی در پایان سخنان خود خاطر نشان کرد: ما باید از ظرفیت بخش خصوصی استفاده کنیم تا بتوانیم در راستای تولید اقدامات خوبی را شاهد باشیم، امیدواریم با تکیه بر توان های موجود در این حوزه روز به روز موفق تر عمل کنیم.

 

 

 

درباره ی خانه صنعت و معدن

مطلب پیشنهادی

بیانیه رئیس خانه صمت به مناسبت گرامیداشت هفته کارگر

بسم الله الرحمن الرحیم امام رضا(ع) فرمودند «الذی یطلب من فضل الله عزوجل مایکف به …