میزان اشتغالزایی بخش خصوصی در آذربایجان‌شرقی مایه مسرت است

میزان اشتغالزایی بخش خصوصی در آذربایجان‌شرقی مایه مسرت است

رئیس خانه صمت ایران و استان اصفهان گفت: امروز زمانی که می‌شنویم بیش از ۹۰ درصد از اقتصاد استان در دست بخش خصوصی است بسیار خوشحال می‌شویم چرا که تحقق این امر آروزی مردم کشور است.

عبدالوهاب سهل آبادی در حاشیه اجلاس سراسری خانه های صمت کشور در گفتگو با خبرنگاران، با بیان اینکه همدلی و همراهی بزرگ‌ترین نتیجه‌ی برگزاری چنین اجلاسی است، اظهار کرد: قطعا برگزاری چنین اجلاسی نشان دهنده کنش گری انجمن‌ها در ارتباط با همراهی با دولت و اعضا است. وی ادامه داد: ما در خانه صنعت و معدن وظیفه داریم مشکلات اعضا را احصاء کنیم و در جهت رفع آن‌ها گام اساسی برداریم.

رئیس اتاق صمت ایران با بیان اینکه آذربایجان شرقی افتخاری برای کشور در بخش صنعت است، خاطرنشان کرد: امروز زمانی که می‌شنویم بیش از ۹۰ درصد از اقتصاد استان در دست بخش خصوصی است بسیار خوشحال می‌شویم چرا که تحقق این امر آروزی مردم کشور است تا این اتفاق مهم در سراسر کشور عملیاتی شود پس حضور ما در این استان جزوی از واجبات است.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری اجلاس و حضور فعالان اقتصادی در تبریز، تاکید کرد: امروز در خدمت صنعتگران با پشتکار آذربایجان‌شرقی هستیم و امیدوارم نتایج خوبی از این جلسات به دست آوریم.

درباره ی خانه صنعت و معدن

مطلب پیشنهادی

آخرین تمدید ارسال مدارک – یکشنبه ۱۴۰۳/۰۲/۱۶

با توجه به استقبال بی نظیر واحدها جهت ارسال مدارک روز ملی صنعت فقط تا …