جای خالی نمایندگان مجلس در اجلاس خانه های صمت کشور

جای خالی نمایندگان مجلس در اجلاس خانه های صمت کشور

عضو هیئت رئیسه خانه صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی گفت: انتظار داشتیم نمایندگان استان در مجلس، در برنامه امروز شرکت می‌کردند با این حال متاسفانه فقط یک نماینده آن هم به مدت یک ساعت در این اجلاس مهم شرکت کرد.

مهدی امینی اظهار داشت: بسیار خرسندیم که اجلاس خانه‌های صنعت و معدن کشور در شهر تبریز برگزار شده و هدف از برگزاری این اجلاس، نشان دادن توانمندی‌های صنعتی استان‌ها به ویژه آذربایجان شرقی است، تا بتوانیم سرمایه گذاران را جذب کنیم و نشان دهیم شهر تبریز دارای پتانسیل ویژه ای برای سرمایه گذاری است.

وی ادامه داد: خوشبختانه دولت توجه ویژه‌ای به بخش خصوصی دارد، با همت خانه صنعت، معدن و تجارت استان، دست به دست دادیم تا بتوانیم مشکلات واحد‌های صنعتی را مرتفع سازیم.

امینی از عدم حمایت نمایندگان مجلس از اجلاس انتقاد کرد: انتظار داشتیم نمایندگان استان در مجلس، در برنامه امروز شرکت می‌کردند با این حال متاسفانه فقط یک نماینده آن هم به مدت یک ساعت در این اجلاس مهم شرکت کرد، این در حالیست که در سایر استان‌ها نمایندگان حضور پرشور داشتند. امروز وظیفه نمایندگان استان این بود که در چنین اجلاس مهمی شرکت کنند.

وی افزود: بسیاری از نمایندگان با برخی لایحه و قوانینی که در مجلس تصویب می‌کنند، برای اقتصاد و تولیدکنندگان مشکل و موانع ایجاد می کنند. مشکل اصلی ما قوانین بدی است که سد راه توسعه تولید و رونق اقتصادی است.

عضو هیئت رئیسه خانه صمت آذربایجان شرقی خواستار شد: از دولتمردان خواهشمندیم در جهت توانمندسازی خانه های صنعت، معدن و تجارت به عنوان بال و پر توسعه کشور حمایت کنند.

درباره ی خانه صنعت و معدن

مطلب پیشنهادی

ثبت درخواست پیمانه مصرف

در خضوض دریافت پیمانه مصرف سهمیه های ورق گرم، مفتول و کاتدمسی و شمش آلومینیومی …