گام های مثبت برای رشد اقتصادی

گام های مثبت برای رشد اقتصادی

رئیس اتاق بازرگانی تبریز گفت: باید در کنار هم برای رشد اقتصادی گام های مثبتی برداریم.

یونس ژائله درحاشیه اجلاس خانه های صمت کشور در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه اجلاس صنعت و معدن بسیار مهم است، گفت: این اجلاس به دلیل حضور تمام صنعتگران کشور از اهمیت خوبی برخوردار است و از همین جهت نیز از زحمات خانه صنعت و معدن استان نیز قدردانی می‌کنیم.

وی ادامه داد: خوشبختانه همکاری بسیار خوبی بین اتاق بازرگانی تبریز، خانه‌های صنعت و معدن وجود دارد همگی باید باعث شویم تا وضعیت مالی و رفاه مردم رو به بهبود رود و اقتصاد ایران به جایگاه‌های خوب و بالایی برسد.

وی ادامه داد: برگزاری این جلسات نشان می‌دهد به بلوغ و رشد رسیده‌ایم که اکنون می‌توانیم در کنار هم برای رشد اقتصادی کشور گام‌های مثبتی برداریم.

وی بیان کرد: امروز در شرایطی قرار نداریم که راجع به مسایلی بحث کنیم که راه حل آن را می‌دانیم، دولت و بخش خصوصی متعلق به مردم هستند برای اینکه بتوانیم به مردم و دولت کمک کنیم تا وضعیت اقتصادی رو به بهبود باشد باید برنامه‌هایی برای افزایش درآمدهای ارزی کشور و افزایش صادرات کشور، افزایش بهره‌وری طراحی شود تا رشد اقتصادی کشور را رقم بزنند.

وی افزود: برنامه های هفتم، برنامه‌های جامعی هستند ولی برنامه‌های عملیاتی نیستند اگر این برنامه ها توسط اتاق بازرگانی، بخش خصوصی و خانه‌های معدن و صنعت تدوین شود قطعا آینده‌ی اقتصادی خوبی در پیش خواهیم داشت.

 

 

درباره ی خانه صنعت و معدن

مطلب پیشنهادی

مراسم تودیع و معارفه مدیران کل صمت استان آذربایجان‌شرقی برگزار شد

به گزارش روابط عمومی خانه صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان شرقی، مراسم تکریم و …