نیاز حوزه صنعت به تصمیم گیری جمعی

محمدحسین باقری

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی و رئیس هیأت مدیره انجمن همگن صنایع فلزی

۱۰ تیرماه روز صنعت و معدن را به همه فعالان این حوزه، خصوصا کارآفرینان، کارگران، معدن کاران، صنعتگران، حامیان بخش صنعت و معدن تبریک و تهنیت می گویم و امیدواریم روزهایی موفقیت آمیز برای همه عزیزان این حوزه طویل تر و جایگاه آنها در حوزه فعالیتشان رفیع گردد.

مراسم روز صنعت و معدن هر سال با استقبال پر شکوه فعالان این حوزه برگزار می شود اما امسال که این مراسم همزمان با رویداد اجلاس خانه های صمت کشور می شود، به یک رویداد منحصر به فرد و ویژه تبدیل خواهد شد..

به عنوان رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان شرقی، حضور فعالان عرصه صنعت و معدن و اعضای محترم خانه های صمت کشور در تبریز شهر اولین ها را گرامی داشته و امیدوارم برگزاری اجلاس خانه های صمت کشور در شهری که اولین خانه صمت ایران اسلامی در آن راه اندازی شد، موجب بهبود وضعیت صنعت و معدن و اقتصاد کشور گردد.

گردهمایی فعالان حوزه صنعت و معدن می تواند فرصت مناسبی برای اهالی صنعت و معدن از سراسر کشور باشد تا با تعامل و هم افزایی نسبت احصا مشکلات این حوزه ها مبادرت ورزند.

این اجلاس یک پیام مهم و راهبردی دارد. بخش خصوصی کشور برای رفع مشکلات خود ابتدا باید به تعامل و گفتگو با هم بپردازند و با حرکت به سمت یک گفتمان مشترک، زمینه تدوین و تنظیم نسخه ای شفاف و کاربردی برای حوزه صنعت و معدن فراهم شود.

امیدوارم اجلاس خانه های صمت کشور سرآغازی برای اتخاذ تصمیمات جمعی در حوزه صنعت و معدن باشد باشد و فرآیندی ایجاد شود تا این تصمیمات در مجلس شورای اسلامی نیز مطرح شده و به صورت قوانین به تصویب برسد.

درباره ی خانه صنعت و معدن

مطلب پیشنهادی

مراسم تودیع و معارفه مدیران کل صمت استان آذربایجان‌شرقی برگزار شد

به گزارش روابط عمومی خانه صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان شرقی، مراسم تکریم و …