فاز دوم واگذاری امورات به خانه‌های صمت آغاز می‌شود.

فاز دوم واگذاری امورات به خانه‌های صنعت آغاز می‌شود.

مشاور معاون هماهنگی و محیط کسب و کار وزارت صمت در امور تشکل‌های صنعتی و معدنی با اشاره به توانمندی خانه‌های صنعت استان‌ها گفت: فاز دوم واگذاری امورات به خانه‌های صنعت آغاز می‌شود.

به گزارش روابط عمومی خانه صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی، “سید روح اله غضنفری” ضمن تبریک روز مباهله اظهار کرد: بخش زیادی از زحمات وزارت صمت بر عهده خانواده صنعت بوده و سیاست وزارت صنعت تقویت و ارتقای جایگاه تشکل‌های و خانه‌های صنعت و معدن است.

وی با بیان اینکه حوزه صنعت یک تشکل تخصصی نداشت، ادامه داد: در اواخر دهه هفتاد تصمیم گرفته شد تا خانه‌های صنعت استان‌ها شکل گیرد و خوشبختانه اگر امروز شاهد پتانسیلی در کشور هستیم در سایه تشکیل همین خانه‌ها است.

مشاور معاون هماهنگی و محیط کسب و کار وزارت صنعت، معدن و تجارت در امور تشکل‌های صنعتی و معدنی گفت: در سال ۹۷ حرکتی در وزارت صنعت برای خانه‌های صنعت داشتیم که بخشی از امورات به خانه‌ها محول شد و تفویض‌هایی که به خانه صنعت داده شده، توانسته به خوبی اجرایی شود.

به گفته وی، اگر امورات را به خانه‌های صنعت و تشکل‌ها واگذار کنیم اثرات خوب آن را خواهیم دید و در حال حاضر اعلام آمادگی می‌کنیم تا فاز دوم واگذاری امورهای را به خانه‌های صنعت انجام دهیم.

غضنفری با بیان اینکه امیدواریم بتوانیم خلاهای قانونی را رفع کنیم و امورات را به خانه‌های صنعت واگذار کنیم تا با کیفیت بهتر شاهد اقدامات خوب باشیم، گفت: بهترین فرصت و زمان در حال حاضر بوده که امیدواریم موضوع تفویض امورات به خانه های صنعت را اجرایی کنیم.

وی در پایان با تقدیر از برگزارکنندگان این اجلاس سراسری، اظهار امیدواری کرد که نتیجه این گردهمایی و اجلاس برای توسعه کشور پر خیر و برکت باشد.

درباره ی خانه صنعت و معدن

مطلب پیشنهادی

نخستین همایش تجاری ایران، مالزی، سنگاپور و کامبوج

نخستین همایش تجاری ایران، مالزی، سنگاپور و کامبوج در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی …