۹۲ درصد اقتصاد آذربایجان‌شرقی در دست بخش خصوصی است

92 درصد اقتصاد آذربایجان‌شرقی در دست بخش خصوصی است

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه این استان، اقتصادی مبتنی بر مردم‌مداری و بخش خصوصی دارد، گفت: ۹۲ درصد اقتصاد استان در اختیار بخش خصوصی کارآمد و با انگیزه است که راه تجارت را به مانند نیاکان خود به خوبی می‌دانند.

به گزارش روابط عمومی خانه صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی، “محمد کلامی” با تاکید بر اینکه در آذربایجان‌شرقی صنایع مختلف فعال بوده و در کشور تبدیل به برند شده‌اند، اظهار کرد: به بخش خصوصی خود می بالیم و هر اقدامی که تیم مجموعه مدیریت استان در توان داشته باشد، برای حل امورات و موانع واحدهای تولیدی انجام خواهد داد و نتیجه این تعامل بخش خصوصی و فعالان صنعت قطعا توسعه و پیشرفت استان خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه رشد اقتصاد استان ۶٫۳ درصد است اظهار کرد: از مجموعه خانه صنعت استان و اتاق بازرگانی تبریز نیز کمال تشکر را داریم که در حوزه های مختلف اقتصادی یاری گر دولت بوده و همچنین در ستاد رفع موانع تولید در کنار مسئولان اجرایی هستند.

وی خاطرنشان کرد: تعامل دولت و بخش خصوصی نتایج بسیار ارزشمندی برای توسعه اقتصاد استان داشته و با همکاری تنگاتنگ بخش خصوصی و دولت قطعا راه برای تولید هموار خواهد شد.

درباره ی خانه صنعت و معدن

مطلب پیشنهادی

بیانیه رئیس خانه صمت به مناسبت گرامیداشت هفته کارگر

بسم الله الرحمن الرحیم امام رضا(ع) فرمودند «الذی یطلب من فضل الله عزوجل مایکف به …