برگزاری نشست هم‌اندیشی دبیران خانه‌های صنعت، معدن و تجارت کشور در تبریز

برگزاری نشست هم‌اندیشی دبیران خانه‌های صنعت، معدن و تجارت کشور در تبریز

در نخستین روز از اجلاس سراسری خانه های صنعت، معدن و تجارت کشور، نشست هم اندیشی دبیران خانه های صنعت، معدن و تجارت کشور برگزار شده و عملکرد خانه های صمت حاضر در این رویداد تشریح و مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی خانه صمت آذربایجان شرقی، اجلاس سراسری خانه‌های صنعت، معدن و تجارت کشور با حضور روسا و دبیران کل خانه‌های صنعت و معدن استان‌های کشور از صبح روز چهارشنبه در تبریز آغاز به کار کرده و در نخستین روز از اجلاس سراسری خانه های صنعت، معدن و تجارت کشور ، نشست هم اندیشی دبیران خانه های صنعت، معدن و تجارت کشور برگزار شد.

در ابتدای این نشست، سولماز علیپور دبیر کل خانه صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی ضمن عرض خیر مقدم و خوشامدگویی به حاضران در این جلسه اظهار کرد: از تمامی روسا و دبیران خانه های صمت کشور برای حضور در این رویداد تشکر می کنیم.

وی در ادامه سخنان خود ابراز کرد: در نخستین روز از اجلاسیه سراسری خانه های صنعت، معدن و تجارت کشور ابتدا شاهد آیین افتتاح بودیم که در آن مباحث و موضوعات مختلفی پیرامون حوزه صنعت و معدن مطرح شد، در ادامه برنامه ها شاهد برگزاری نشست مدیران و روسای خانه های صمت و همچنین نشست هم اندیشی دبیران خانه های صمت کشور هستیم.

دبیر کل خانه صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان شرقی افزود: نشست هم اندیشی دبیران خانه های صمت کشور در اجلاسیه سراسری خانه های صنعت، معدن و تجارت استان جز مهم ترین جلسات به شمار می رود چراکه سنگینی کارها و امورات را بر عهده دبیران خانه های صمت است.

علیپور در بخش دیگری از سخنان خود اذعان کرد: سه موضوع مهم برای اجلاسیه صنعت ، معدن و تجارت کشور در نظر گرفته شده بود که برخی از این موضوعات در مراسم افتتاحیه طرح نشد ولی این موضوعات را در نشست هم اندیشی دبیران به صورت جزئی تر بررسی خواهیم کرد تا برای رفع و حل شان تصمیمات جدی اتخاذ کنیم. دبیر کل خانه صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان شرقی در بخشی از سخنانش تاکید کرد: گزارش عملکرد خانه های صمت در نشست هم اندیشی دبیران خانه های صمت تشریح خواهد شد، این گزارش ها همگی به نوعی تجربه بوده و می تواند مورد استفاده استانها قرار گیرد.

به گفته علیپور در روز پایانی این رویداد ملی یک بیانیه به عنوان ماحصل اجلاس تنظیم شده و به عنوان بیانیه رویداد ملی اجلاس سراسری خانه های صنعت، معدن و تجارت کشور در اختیار رسانه ها قرار داده می شود تا به نوعی نمایانگر دیدگاه متخصصان صنعت و معدن کشور برای مشکلات این عرصه در شرایط فعلی و مهمترین خواسته های این کارآفرینان باشد و موجب گره گشایی در این زمینه گردد.

آرمان خالقی، قائم مقام دبیر کل خانه صنعت، معدن و تجارت ایران هم در این نشست اظهار کرد: گردهمایی دبیران خانه های صمت استانها پس از وقفه طولانی اقدامی مثبت بوده که امروز در تبریز برگزار می شود.

قائم مقام دبیر کل خانه های صنعت، معدن و تجارت ایران ضمن تقدیر از فعالیت دبیران خانه های صنعت بیان کرد: اصلی ترین اقدامات و کارهای خانه های صمت بر عهده دبیران بوده که همواره تلاش می کنند نتایج مثمر ثمری را در این راستا ثبت کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود مطرح کرد: انصافا هریک از خانه های صمتی که توانسته به بهترین شکل اقدامات خود را عملیاتی و اجرایی کند موفق شده و به سمت و سوی پیشرفت حرکت کرده است.

خالقی با بیان اینکه امکانات ضعیف، کمبود نیرو انسانی، عدم همکاری در برخی از خانه هی صمت به خوبی مشهود است، ادامه داد: برخی از خانه های صمت در استانها آنطور که باید نتوانسته اند اقدامات بیشتری را اجرایی کنند، اگر ما بتوانیم دبیران را فعال تر کنیم طبیعتا شاهد بهترین اقدامات خواهیم شد.

قائم مقام دبیر کل خانه های صنعت، معدن و تجارت ایران در بخش دیگری از سخنان خود مطرح کرد: انتظارمان این است که دبیران خانه های صمت در استانها ساختار اطلاع رسانی را تقویت کرده و اطلاع رسانی را بیش از پیش در سرلوحه کارهای خود قرار دهند.

شایان ذکر است اجلاس خانه های صمت کشور از ۲۱ الی ۲۳ تیرماه در استان آذربایجان شرقی آذربایجان شرقی در حال برگزاری است.

درباره ی خانه صنعت و معدن

مطلب پیشنهادی

آخرین تمدید ارسال مدارک – یکشنبه ۱۴۰۳/۰۲/۱۶

با توجه به استقبال بی نظیر واحدها جهت ارسال مدارک روز ملی صنعت فقط تا …