در دیدار هیئت مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی و رئیس جدید سازمان مدیریت صنعتی استان مطرح شد؛ لزوم استمرار آموزش برای مدیران و کارکنان واحدهای تولیدی

استمرار آموزش برای مدیران

در دیدار اعضای هیئت مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان شرقی با رئیس جدید سازمان مدیریت صنعتی استان که در روز یکشنبه ۸ اسفندماه.برگزار گردید، اعضای هیئت مدیره خانه صمت انتصاب علی جهانگیری را تبریک عرض نموده و برای او در مسیر مسئولیت جدید آرزوی موفقیت نمودند.
در این نشست که در محل سازمان مدیریت صنعتی استان برگزار گردید، دو طرف در خصوص همکاری مشترک به بحث و تبادل نظر پرداختند.
اعضای هیئت مدیره خانه صمت استان در این جلسه، نقش سازمان مدیریت صنعتی در توسعه و پیشرفت تولید در استان را بسیار حیاتی توصیف نموده.و خواستار نقش آفرینی بیشتر این سازمان در عرصه صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان شرقی شدند.
رئیس جدید سازمان مدیریت صنعتی استان در این نشست، بر لزوم آموزش مستمر کارکنان و مدیران واحدهای تولیدی تاکید نموده و افزود: عارضه یابی و ایجاد کلینیک های صنعتی.یکی از ضروری ترین نیازهای بخش صنعت در استان است. همکاری خانه صنعت، معدن و تجارت استان با سازمان مدیریت صنعتی دراین راستا می تواند تاثیر زیادی در رشد و توسعه واحدهای صنعتی، معدنی و تجاری داشته باشد.
علی جهانگیری استفاده از تیم های مشاوره قوی بین المللی و کشوری را یکی راهبردهای کاربردی در توسعه صنعتی استان دانسته.و عملیاتی نمودن این راهبرد با همکاری خانه صنعت، معدن و تجارت استان را در آینده صنعتی آذربایجان شرقی، تاثیرگذار خواند.استمرار آموزش برای مدیران

درباره ی خانه صنعت و معدن

مطلب پیشنهادی

نشست مشترک فعالان اقتصادی شهرستان جلفا با هیات مدیره خانه صمت و هیات نمایندگان اتاق تبریز

به گزارش روابط عمومی خانه صمت استان روز دوشنبه ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ نشستی با حضور فعالان اقتصادی …