پیام تبریک اعضای هیات مدیره خانه صمت به منتخبین دور دوم مجلس شورای اسلامی حوزه تبریز، آذرشهر، اسکو

به گزارش روابط عمومی خانه صنعت، معدن و تجارت استان اذربایجان شرقی، هیات مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت استان با صدور پیامی انتخاب آقایان منادی، جعفری، صدیقی و نوین به عنوان نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را تبریک گفتند . این پیام به شرح ذیل است :

بسمه تعالی

جناب آقای دکتر علیرضا منادی؛

جناب آقای دکتر علی جعفری؛

جناب آقای دکتر رضا صدیقی؛

جناب آقای دکتر علیرضا نوین؛

سلام علیکم

ایرانیان سرافراز و حماسه ساز با لبیک به ندای مقام معظم رهبری و با حضور پرشور در پای صندوق های رای در روز ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ و انتخاب نمایندگان مجلس شورای اسلامی گامی محکم و استوار در تعیین سرنوشت خود برداشتند و انشالله شاهد تشکیل مجلس قوی و انقلابی در دوره دوازدهم خواهیم بود. بی شک تجارب ارزشمند شما در سایه همدلی و وفاق مردم استان تبریز پشتوانه ای قوی برای تحقق اهداف و برنامه های شما در راستای توسعه و پیشرفت بوده و خانه صنعت معدن و تجارت استان نیز به سهم خود در تحقق این اهداف همراه و همدل با شما خواهد بود. ضمن ارج نهادن به همت و وظیفه شناسی عموم مردم بزرگ و با بصیرت و نقش آفرین در خلق این حماسه بزرگ و با شکوه، موفقیت عالی جنابان در دور دوم انتخابات را در راهیابی به مجلس دوازدهم و کسب اعتماد مردم شریف و انقلابی استان تبریز، آذرشهر و اسکو را تبریک عرض نموده و توفیق و سربلندی روزافزون شما را در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در سایه توجهات حضرت بقیه الله الاعظم (عج) و رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظلله العالی) از درگاه ایزدمنان خواستارم.

هیات مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان شرقی

شنبه ۱۴۰۳/۰۲/۲۲

درباره ی خانه صنعت و معدن

مطلب پیشنهادی

دوره آموزشی تخصصی تشریح انواع رویه های گمرکی ماده ۴۷ قانون امور گمرکی و نحوه محاسبه حقوق ورودی و عوارض گمرکی کالاهای صادراتی و وارداتی