🔻واردات خودروهای سنگین از طریق منطقه آزاد اروند عملیاتی شد

🔹مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند گفت: واردات خودروهای سنگین خارجی از گمرک این منطقه عملیاتی شد.

🔹علی زارعی اظهار کرد: واردات انواع خودروی کامیون، کشنده، ون، مینی‌بوس و اتوبوس تا ۵ سال کارکرد (نو و مستعمل) با پلاک منطقه آزاد اروند از طریق گمرک این منطقه عملیاتی شد.

🔹وی با اشاره به اینکه متقاضیان و واردکنندگان می‌توانند با استفاده از مشوق‌های منحصر به فردی که تنها در اختیار منطقه آزاد اروند است، نسبت به واردات خودروی مورد نیاز اقدام کنند، افزود: منطقه آزاد اروند، نخستین منطقه‌ای است که موفق به عملیاتی کردن این مصوبه شده است.

🔹مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند با اشاره به این موضوع که مجوزهای لازم از «راهور» اخذ شده و از این تاریخ هیچ محدودیتی برای پلاک کردن این قبیل خودروها وجود ندارد، عنوان کرد: با توجه به اینکه استان خوزستان در حیطه عمران یکی از استان‌های فعال و عملیاتی است، ورود این قبیل خودروهای کشنده می‌تواند در تسهیل و تسریع پروژه‌های زیرساختی و نوسازی ناوگان، مؤثر باشد.

🔹به گزارش ایسنا به نقل از منطقه آزاد اروند، زارعی یادآور شد: از این تاریخ، همه اشخاص حقیقی، حقوقی، دستگاه‌های دولتی، نیمه دولتی و خصوصی می‌توانند با طی مراحل قانونی و ثبت آماری، اقدام به واردات خودروی مورد نظر کنند.

🔹وی خاطرنشان کرد: همچنین متقاضیان می‌توانند با استفاده از مشوق‌های کم‌نظیر و منحصر به منطقه آزاد اروند، نسبت به نوسازی ناوگان حمل و نقل شهری و بین‌شهری اقدام کنند.

درباره ی خانه صنعت و معدن

مطلب پیشنهادی

ثبت درخواست پیمانه مصرف

در خضوض دریافت پیمانه مصرف سهمیه های ورق گرم، مفتول و کاتدمسی و شمش آلومینیومی …