واگذاری حوزه اقتصادی به بخش خصوصی برای کسب نتایج مورد انتظار مردم

واگذاری حوزه اقتصادی به بخش خصوصی برای کسب نتایج مورد انتظار مردم

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران و استان اصفهان با اشاره پتانسیل بخش خصوصی گفت: اگر اداره اقتصاد کشور به بخش خصوصی واگذار شود، نتایجی که مردم انتظار دارند محقق خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی خانه صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی، “سید عبدالوهاب سهل آبادی” در سی‌وسومین اجلاس سراسری خانه های صنعت، معدن و تجارت کشور اظهار کرد: صنعت از گذشته در ایران شکل گرفته و به ویژه پس از انقلاب، شرکت‌ها و شهرک‌های صنعتی در کشور گسترش یافته و به همین دلیل مردم به تولید، اشتیاق بیشتری نشان داده‌اند.

وی با بیان اینکه رهبری، دولت و وزارت صمت، دغدغه رونق تولید در کشور دارند و باید شرایط رسیدن به این مهم در جامعه فراهم آید، افزود: مردم تبریز در رابط با خصوصی سازی فکرهای خوبی داشتند که اگر بتوان در این رابطه فعالیت‌ها را بیش از پیش کرد طبیعتا اثراتش مشخص خواهد شد.

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران خاطرنشان کرد: مشکلات و آسیب‌های زیادی در راه تولید وجود دارد، مشکل بانک‌ها و سود و بهره‌های زیاد از مسایل این بخش است و باید برای رونق تولید، دریافت این تسهیلات برای آنان آسان تر شود.

به گفته وی، مسئولان صنعتی ما در چند سال گذشته فهمیدند که چگونه باید کار کنند و کمتر از دولت انتظار داشته باشند.

سهل آبادی گفت: اگر دولت مردان اجازه دهد صنعتگران به مسائل خودشان برسند، می‌توانند به درستی حوزه اقتصادی را اداره کنند؛ انتظارمان از مجلس ایجاد قوانینی است که بتواند بخش خصوصی کشور را اداره کند.

سهل آبادی با بیان اینکه کاهش ارزش پول ملی و مسایل ارزی باعث شده تا پیشرفت آهنگ کندتری به خود بگیرد و تولیدکنندگان و فعالان بخش صنعت را با مشکلاتی روبرو کند، گفت: اگر یک کشور توسعه یافته می‌خواهیم باید آرامش اقتصادی را برای آن فراهم کنیم چراکه مهم ترین اصل توسعه آرامش است.

درباره ی خانه صنعت و معدن

مطلب پیشنهادی

بیانیه رئیس خانه صمت به مناسبت گرامیداشت هفته کارگر

بسم الله الرحمن الرحیم امام رضا(ع) فرمودند «الذی یطلب من فضل الله عزوجل مایکف به …