همراهی دولتمردان و نمایندگان با صنعتگران منجر به همواری مسیر تولید می شود.

همراهی دولتمردان و نمایندگان با صنعتگران منجر به همواری مسیر تولید می شود.

رئیس انجمن مدیران آذربایجان شرقی و عضو اتاق بازرگانی تبریز عنوان کرد: همراهی دولتمردان و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی با صنعتگران می تواند منجر به همواری مسیر تولید می شود.

سیدباقر شریف زاده در حاشیه اجلاس خانه های صمت کشور در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: اهمیت و نقش صنعت و تولید در ایجاد اشتغال و درآمد سرانه و توسعه پایدار برای کشور واضح و روشن است.

وی در ادامه سخنان خود ابراز کرد: در حال حاضر خانه صنعت و معدن تبریز به عنوان اولین خانه صنعت و معدن کشور میزبان اجلاس سراسری شده است و از تمامی استان‌های ایران به ویژه صنعتگران اینجا گردهم آمده‌اند تا با هم نوایی بتوانند در سیاست گذاری صنعتی و مطالبه گری‌ها از دولت و مجلس هم مسیر و هم صدا باشند تا راه را برای صنعت گران هموار شود.

شریف زاده با تاکید بر همکاری دولت و بخش خصوصی جهت تقویت اقدامات این حوزه، اظهار کرد: دولت قوی و حتی بخش خصوصی قوی هیچ موقع به تنهایی قوی نبوده‌اند، بلکه زمانی قوی عمل کرده‌اند که با همکاری و مشارکت یکدیگر در کنار هم بوده‌اند.

رئیس انجمن مدیران آذربایجان شرقی در پایان سخنان خود خاطر نشان کرد: مجلس شورای اسلامی به عنوان سیاست گذار و قانون گذار نقش بسیار موثری دارد اگر مجلس بتواند با تشکل‌ها، انجمن‌ها و اتاق‌های بازرگانی ارتباط تنگاتنگ خوبی برقرار کند، قطعا قانون گذاری و سیاست گذاری بسیار خوبی انجام و راه برای صنعتگران هموار می‌شود.

درباره ی خانه صنعت و معدن

مطلب پیشنهادی

آخرین تمدید ارسال مدارک – یکشنبه ۱۴۰۳/۰۲/۱۶

با توجه به استقبال بی نظیر واحدها جهت ارسال مدارک روز ملی صنعت فقط تا …