هفدهمین نمایشگاه بین المللی متالورژی، فولاد، ریخته گری، ماشین آلات و صنایع وابسته ۲۲ الی ۲۵ تیرماه ۱۳۹۹ محل نمایشگاه های بین المللی تبریز

هفدهیمن نمایشگاه بین المللی متالورژی، فولاد، ریخته گری، ماشین آلات و صنایع وابسته را در تاریخ ۲۲ الی ۲۵ تیرماه سال ۱۳۹۹ در محل نمایشگاه های بین المللی تبریز ) ( Metafou 2020برگزار نماید.

متافوند رویدادی تخصصی در حوزه فولاد ، فلزات غیرآهنی، ریخته گری ، قالب سازی ، آهنگری، صنایع معدنی، صنایع سرامیک و نسوزها ، ماشین آلات، تجهیزات ، مواد اولیه و غیره محسوب می شود. نمایشگاه مذکور فعالان و صاحب نظران امر را در محیطی تخصصی و تجاری در فضایی به وسعت بیش از ۱۰۰۰۰ مترمربع گرد هم می آورد و با تغییر رویکرد آن به سمت بومی سازی قطعات و توسعه آن به سمت رونق تولید و ارتباط با کشور همسایه همچون ترکیه فرصت بسیار ارزشمندی را برای صاحبان صنایع فرآهم آورده تا محصولات و توانمندی های خودرا به صورت گسترده ارائه نموده و با فعالان ، کارشناسان و مدیران ارشد حوزه کاری خود ارتباط برقرار کنند.

امیدواریم با حضور و مشارکت در نمایشگاه و برنامه های جانبی آن برای توسعه و ارتقاء صنعت و مراودات تجاری بهره مند گردیم .

به همین منظور اطلاعات تکمیلی در خصوص چگونگی نحوه مشارکت در نمایشگاه جهت استحضار و بررسی های لازم به پیوست ایفاد میگردد.

خواهشمند است جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در نمایشگاه  با شماره ۷-۸۸۳۴۶۴۵۵-۰۲۱ داخلی ۲ و یا ۰۹۱۲۰۲۹۵۷۸۴ سرکارخانم باقری تماس حاصل نمائید.

درباره ی خانه صنعت و معدن

مطلب پیشنهادی

پیام نوروزی رهبر انقلاب اسلامی به مناسبت حلول سال جدید سال ۱۴۰۳، سال «جهش تولید با مشارکت مردم»