نمایشگاه کاتالوگی محصولات ایرانی» در آلمان

 

برندهای ایرانی می‌توانند محصولات خود را به صورت کاتالوگی در اروپا به معرض دید فعالان اقتصادی و بازرگانان اروپایی بگذارند و از فرصت معرفی توانمندی‌های خود استفاده کنند.

گسترش نیوز: با حمایت و پشتیبانی اتاق تهران، نمایشگاه «کاتالوگی محصولات ایرانی» از ۲۴ دی‌ماه امسال به مدت یک ماه و با هدف معرفی توانمندی‌ها و ظرفیت‌های بنگاه‌های کوچک و متوسط در مرکز همکاری‌های اقتصادی- تجاری ایران و اروپا  در برلین آلمان برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی اتاق تهران، در نمایشگاه‌های کاتالوگی به‌جای ارائه محصولات به صورت فیزیکی، شرکت‌کنندگان از طریق کاتالوگ و بروشور، برند تجاری و محصولات خود را معرفی می‌کنند.

در نشستی که با حضور مدیران اجرایی نمایشگاه کاتالوگی محصولات ایرانی و جمعی از فعالان اقتصادی و نمایندگان تشکل‌ها و انجمن‌ها در محل اتاق تهران به منظور معرفی این نمایشگاه به بنگاه‌های اقتصادی برگزار شد، مهدی پشت‌کوهی، مدیر اجرایی این نمایشگاه در سخنانی، با بیان اینکه نمایشگاه کاتالوگی محصولات ایرانی در مرکز همکاری‌های اقتصادی و تجاری ایران و اروپا که در برلین واقع است، برگزار می‌شود، خاطر نشان کرد که در این رویداد ظرفیت‌های ناشناخته بنگاه‌های اقتصادی ایران به شرکت‌ها، اتحادیه‌ها، اتاق‌های بازرگانی، سازمان‌ها و تجار اروپایی معرفی خواهد شد.

وی با بیان اینکه در این نمایشگاه، توانمندی بنگاه‌های ایرانی در قالب کاتالوگ و بروشور به متقاضیان اروپایی عرضه می‌شود، افزود: در این رویداد که از ۲۴ دی ماه سالجاری به مدت یک ماه برگزار می‌شود، پنج نشست تخصصی با موضوع صنعت و تجارت، دارو و تجهیزات پزشکی، گردشگری، کشاورزی و صنایع غذایی و همچنین فناوری اطلاعات برگزار خواهد شد.

به گفته وی، پس از پایان این نمایشگاه در موعد یک ماهه، اطلاعات بنگاه‌های ایرانی حاضر در این رویداد به مدت شش ماه روی سامانه و نمایشگاه آنلاین کاتالوگی محصولات ایرانی قرار می‌گیرد.

همچنین در این نشست، محمد لاهوتی رییس کنفدراسیون صادرات ایران و عضو هیات نمایندگان اتاق تهران، با بیان اینکه حمایت‌های اتاق تهران از بنگاه‌های اقتصادی، در جهت به‌روزرسانی این بخش از کسب وکار کشور است، افزود: از فرصت نمایشگاه کاتالوگی محصولات ایرانی می‌توان در راستای توسعه صادرات غیرنفتی بنگاه‌های کشور استفاده کرد.

وی با بیان اینکه یکی از ضعف‌های عمده بنگاه‌های ایرانی، بازاریابی محصولات در کشورهای هدف است، افزود: متاسفانه بسیاری از بازارهای بین‌المللی، شناخت کافی از ظرفیت‌های اقتصادی ایران ندارند که با برپایی این‌گونه نمایشگاه‌ها می‌توان تا حدود زیادی این ضعف را جبران کرد.

نمایشگاه کاتالوگی ایران از ۲۴ دی ماه تا ۲۵ بهمن ماه سال جاری در مرکز اقتصادی و تجاری ایران و اروپا در برلین آلمان برگزار می‌شود. براساس مذاکرات و تفاهم صورت گرفته، اعضای اتاق تهران در صورت علاقمندی به مشارکت در این نمایشگاه، از تخفیف ۲۰ درصدی برخوردار می‌شوند. آخرین مهلت ثبت‌نام برای شرکت‌کنندگان ۲۰ آذرماه ۱۳۹۷ در نظر گرفته شده است.

IranianCatFair.jpg

درباره ی خانه صنعت و معدن

مطلب پیشنهادی

ششمین نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴

ضمن ارزوی سلامتی و توفیق روز افزون، به استحضار میرساند با توجه به برگزاری نمایشگاه …