تشریح برنامه‌های وزیر صنعت برای کمیسیون صنایع

الهوردی دهقانی عضو کمیسیون صنایع درمورد اظهارات وزیر در جلسه عصر امروز این کمیسیون گفت: وزیر در توضیحات خودش، به بخشی از برنامه‌ها برای سامان دادن به حوزه‌های صنعت، معدن وتجارت اشاره کرد.
وزیر صنعت،معدن وتجارت عصر امروز با حضور در کمیسیون صنایع و معادن مجلس دغدغه‌های نمایندگان در این حوزه را شنید و در مورد بخشی از برنامه‌هایش توضیح داد.

C60C9874الله وردی دهقانی، عضو هیات رییسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس درگفت‌وگو با ایسنا، در مورد جلسه عصر امروز این کمیسیون با وزیر صنعت، معدن و تجارت، گفت: دراین جلسه نمایندگان در مورد دیدگاه‌هایشان و مشکلاتی که به نظر آنها در حوزه‌های صنعت، معدن و تجارت وجود دارد، با وزیر صحبت کردند.

این عضو کمیسیون صنایع درمورد اظهارات وزیر در جلسه عصر امروز این کمیسیون گفت: وزیر در توضیحات خودش، به بخشی از برنامه‌ها برای سامان دادن به حوزه‌های صنعت، معدن وتجارت اشاره کرد.

وی در مورد این برنامه‌های وزیر جدید برای وزارت خانه‌اش گفت: سر و سامان دادن به تولید، واردات و صادرات در اولویت‌های وزیر جدید است، حل مشکل گردش مالی تولید، تشکیل جلسات شورای سیاست گذاری خودرو به صورت منظم هر دو هفته ای یک بار در وزرات صنعت، معدن وتجارت و لغو برخی موصوبه‌های دولت قبلی در حوزه معدن از جمله لغو مصوبه ی واگذاری اختیار واگذاری حق ثبت و بهره برداری از معادن در استانداری ها از جمله مواردی بود که وزیر در جلسه عصر امروز در مورد آنها توضیح داد.

درباره ی خانه صنعت و معدن

مطلب پیشنهادی

بیانیه رئیس خانه صمت به مناسبت گرامیداشت هفته کارگر

بسم الله الرحمن الرحیم امام رضا(ع) فرمودند «الذی یطلب من فضل الله عزوجل مایکف به …