مراسم رونمایی از پوستر رویداد ملی گردهمایی خانه های صمت سراسر کشور در تبریز و آیین ویژه گرامیداشت روز صنعت و معدن برگزار شد

🔹مراسم رونمایی از پوستر رویداد ملی گردهمایی خانه های صمت سراسر کشور و آیین ویژه گرامیداشت روز صنعت و معدن با حضور استاندار آذربایجان شرقی و دیگر مسئولین استانی برگزار شد

◽️به گزارش روابط عمومی خانه صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی، در این مراسم که صبح چهارشنبه در عمارت استانداری برگزار شد، عابدین خرم استاندار آذربایجان شرقی، محمد کلامی معاون هماهنگی امور اقتصادی، صابر پرنیان رئیس سازمان صمت آذربایجان شرقی، اعضای هیئت مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت استان، رئیس خانه صمت جوانان آذربایجان شرقی حضور داشتند.
◽️استاندار آذربایجان شرقی در این مراسم گفت: شهر تبریز و استان آذربایجان شرقی همواره به صنعتگران خود می بالد و تاریخ گواه هویت صنعتی تبریز است.
عابدین خرم ادامه داد: این تاریخ روایتگر گذشتگانی است که در عرصه صنعت، معدن و تجارت تلاش کرده اند و این تاریخ را رقم زده اند.
◽️وی افزود: امروز برای اینکه از این تاریخ جدا نشویم و بتوانیم گذشتگان را به خوبی معرفی کنیم باید این هویت صنعتی را در تبریز ماندگار کنیم و یکی از عوامل ماندگار صنعت و صنعتگران در تبریز برگزاری رویدادهایی این چنین است که می تواند مفاخر صنعتی گذشته را معرفی کند و برای آیندگان نیز اندوخته ای باشد تا بتوانند از این سرمایه برای شکوفایی صنعت در ابعاد مختلف آن تلاش کنند تا تبریز و آذربایجان شرقی جایگاه خود را به عنوان قطب صنعت در کشور و منطقه حفظ  کند.

🔹گفتنی است رویداد ملی گردهمایی سراسری خانه های صمت سراسر کشور و آیین ویژه گرامیداشت روز صنعت و معدن با حضور مسئولین استانی و کشوری، اعضای خانه های صمت سراسر کشور و سرمایه گذاران داخلی و خارجی ۲۱ الی ۲۳ تیرماه در تبریز برگزار خواهد شد.

درباره ی خانه صنعت و معدن

مطلب پیشنهادی

بیانیه رئیس خانه صمت به مناسبت گرامیداشت هفته کارگر

بسم الله الرحمن الرحیم امام رضا(ع) فرمودند «الذی یطلب من فضل الله عزوجل مایکف به …