لزوم توجه به صنایع کوچک و بزرگ در وضع قوانین جدید

لزوم توجه به صنایع کوچک و بزرگ در وضع قوانین جدید

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران با تشکر از همراهی های قوه قضائیه با بخش صنعت و معدن.در سال های اخیر، گفت: متاسفانه وضعیت معیشتی کارگران ما مساعد نیست و مسئولان باید به این سربازان جنگ اقتصادی توجه بیشتری نمایند.تا معیشت و سلامت آنها در ایام پایانی سال دچار تهدید نشود.
عبدالوهاب سهل آبادی با اشاره به اینکه دولت و مجلس نباید صنایع کوچک و متوسط را وضع قوانین و آیین نامه ها فراموش کنند، گفت: افزایش قیمت.حامل های انرژی امروز یکی از نگرانی های اصلی تولیدکنندگان است. قرار بر این بود که صنایع کوچک و متوسط از هدفمند شدن یارانه ها سهم ببرند و اگر قرار.بر افزایش قیمت بود این کار به صورت پلکانی صورت بگیرد.
وی بلوکه کردن بخشی از تسهیلات بدون پرداخت سود را یکی ازمشکلات اصلی واحدهای صنعتی با بانک ها دانسته.و اضافه کرد: علیرغم تاکیدات فراوان مسئولین و نهادهای مختلف، بانک ها هنوز هم بیشترین مشکلات را برای واحدهای تولیدی و صنعتی ایجاد می کنند. آنها ۱۰ الی ۲۰ درصد از تسهیلات پرداختی را بدون پرداخت سود نزد خود نگه می دارند.و علیرغم مصوبه های قانونی، از ضامن وکفیل پول برداشت می کنند. متاسفانه مصوبات ستاد تسهیل در سطح استان ها اجرایی نمی شود و مسایل بانکی به یکی از موانع جدی در مسیر تولید مبدل شده اند.
سهل آبادی با انتقاد از طولانی بودن مسیر استعلام ها در صدور پروانه بهره برداری، گفت: علیرغم صدور پروانه از وزارت صمت استعلام ها.در خصوص مسایل منابع طبیعی و محیط زیست آنچنان طولانی و فرسایشی است که وقتی انجام آن به پایان می رسد، مهلت زمانی آن خاتمه یافته.و باید این روند مجدد طی شود تا امکان فعالیت وجود داشته باشد.درد. برگ. 

درباره ی خانه صنعت و معدن

مطلب پیشنهادی

حمایت از اولین تولید کننده میلگردهای کامپوزیت با برند تجاری اپوراد

دانلود کاتالوگ