دیدار هیئت رییسه و دبیرکل خانه صنعت، معدن و تجارت استان با مهندس درفشی مدیرعامل پتروشیمی تبریز

?دیدار هیئت رییسه و دبیرکل خانه صنعت، معدن و تجارت استان با مهندس درفشی مدیرعامل پتروشیمی تبریز

▫️طی جلسه ای در روز شنبه پنجم شهریور ماه ۱۴۰۱ در محل شرکت پتروشیمی تبریز با حضور جناب آقای مهندس درفشی، مدیرعامل پتروشیمی تبریز، جناب آقای مهندس باقری، رئیس خانه صمت استان، جناب آقای مهندس امینی، عضو هیئت رییسه خانه صمت و سرکار خانم دکتر علیپور، دبیرکل خانه صنعت، معدن و تجارت استان برگزار شد مهندس درفشی با اشاره به سرمایه‌گذاری جدید پتروشیمی تبریز به ارزش ۱۲ همت خاطر نشان کرد این حجم از توسعه شرکت نیازمند توسعه زیر ساخت های استان است.

مهندس درفشی مدیرعامل پتروشیمی تبریز افزود: استان نیازمند سرمایه‌گذاری صنایع های‌تک و به روز است و برای این مهم کمبود نیروی ماهر و با دانش به شدت احساس می‌شود.

مهندس باقری: شیب سرمایه‌گذاری در استان کاهش یافته و دیده می‌شود که سرمایه‌گذاران ساکن استان، در استان های دیگر سرمایه‌گذاری می‌کنند که این پدیده باید ریشه یابی و سریعاً رفع شود.

و در پایان جلسه با اهدای لوح سپاس توسط رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان از مهندس سیاوش درفشی مدیرعامل پتروشیمی تبریز تقدیر به عمل آمد.

در متن لوح آمده است: میهن عزیزمان، رشد و پیشرفت اقتصادی خویش را مرهون مدیریت و تلاش بزرگانی می داند که با همت و پشتکار بی دریغشان ، در مسیر ترقی و پیشرفت ایران اسلامی، گامی بلند برداشته اند.
فلذا بر خود وظیفه می دانیم از تلاش های بی وقفه جنابعالی و همکاران محترمتان در آن واحد تولیدی تقدیر و تشکر به عمل آوریم. همچنین مراتب قدردانی و تشکر خود از حمایت های مادی و معنوی بی دریغ جنابعالی از خانه صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان شرقی، به عنوان نهاد حافظ حقوق تولیدکنندگان، صنعتگران، فعالان اقتصادی و معدنی را اعلام می داریم. حمایت شما از این مجموعه، موجب دلگرمی ما در مسیر حراست و حفاظت از حقوق تولیدکنندگان استان بوده است .
با سپاس فراوان از جنابعالی ، از درگاه ایزد تعالی توفیق روزافزون در همه عرصه های زندگی را برای شما مسئلت داریم.

درباره ی خانه صنعت و معدن

مطلب پیشنهادی

حمایت از اولین تولید کننده میلگردهای کامپوزیت با برند تجاری اپوراد

دانلود کاتالوگ