دیدار نوروزی مدیرکل تامین اجتماعی استان آذربایجان شرقی با هیئت مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت استان

مدیرکل تامین اجتماعی

مدیرکل تامین اجتماعی استان آذربایجان شرقی صبح چهارشنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۱ در خانه صنعت،.معدن و تجارت استان حضور یافته و آغاز سال جدید را به اعضای هیئت مدیره تبریک و تهنیت گفتند.
یونس دباغ صادقی پور به اشاره به اینکه خانه صنعت، معدن و تجارت نقشی محوری در تعامل تامین.اجتماعی با واحدهای صنعتی دارد، از اعضای هیئت مدیره خانه خواست در تعاملات این سازمان با بخش صنعت، معدن و تجارت، یاری کننده تامین اجتماعی باشند.
وی اعلام آمادگی نمود سازمان تامین اجتماعی طبق سنوات گذشته و مانند.مدیران پیشین این سازمان، همکاری تنگاتنگ و صمیمانه ای با خانه صنعت، در راستای رفع مشکلات واحدهای داشته باشد.مدیرکل تامین اجتماعی.
هیئت مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی انتخاب یونس دباغ صادقی پور به عنوان مدیرکل.تامین اجتماعی استان آذربایجان شرقی را به وی تبریک گفته و برای وی در این مسئولیت جدید آرزوی توفیق نمودند.مدیرکل تامین اجتماعی.درد برم.
اعضای هیئت مدیره با اشاره به اینکه بخش کارگری و کارفرمایی دو بازوی تامین اجتماعی هستند، مسئولیت این سازمان در خصوص بخش صنعت، معدن و تجارت را سنگین توصیف نموده و افزودند: با توجه به افزایش دستمزدها و قیمت مواد اولیه و مشکلات اقتصادی، امیدواریم تامین اجتماعی همکاری لازم را با کارآفرینان داشته باشد تا هیچ واحد صنعتی دچار مشکل نشود. صمد رررر صصصصص. هرگ غرق درد.ثبت مرت گسل. 

درباره ی خانه صنعت و معدن

مطلب پیشنهادی

فایل فرم هاو پرسشنامه روز ملی صنعت و معدن سال ۱۴۰۳

دانلود فایل پرسشنامه  و فرماها ⇒