دیدار نوروزی اعضای هیات مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت و خانه صمت جوانان استان با استاندار

▫️اعضای هیات مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت و خانه صمت جوانان استان آذربایجان شرقی روز پنجشنبه ۱۷ فروردین ماه با دکتر خّرم استاندار آذربایجان شرقی دیدار نموده وفرارسیدن نوروز و آغاز سال ۱۴۰۲را تبریک گفتند.

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه *ستاد تسهیل و رفع موانع تولید آذربایجان شرقی یکی از فعال‌ترین ستادهای تسهیل در کشور بود* ، گفت: امسال هم این ستاد با تمام توان در خدمت بخش تولید خواهد بود و البته باید سعی کنیم تا تصمیمات آن کاملا عملیاتی و اجرایی شود.

خّرم با ابراز خرسندی از تشکیل خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان استان، گفت: جوانان به واسطه انرژی بالا و روحیه تلاش، پیگیری و جدیت می‌توانند در این عرصه تاثیرگذار باشند و مدیریت استان آماده است تا از این مجموعه به عنوان مشاور حوزه اقتصادی استفاده کند.
وی با تاکید بر اینکه استفاده از ظرفیت جوانان در عرصه صنعت و تولید باید هدفمند باشد، افزود: نگاه مطالعاتی و پژوهشی به مسائل و مشکلات این عرصه و پیشنهاد راهکارهای اجرایی و عملیاتی برای تسهیل و روان‌سازی حرکت صنعت و تولید استان موثر خواهد.

دکتر کلامی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری در این دیدار با تقدیر و تشکر از خانه صنعت، معدن و تجارت استان، فعالیت این خانه را در حل مشکلات صنعتگران و کارآفرینان استان کارگشا توصیف نموده و عنوان نمود: دبیرخانه پرتلاش ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان در سال گذشته عملکرد قابل قبولی داشته و امیدواریم در سال جدید نیز ادامه دار باشد.

اعضای هیات مدیره خانه صمت استان نیز در مورد مشکلات دریافت و رفع مسدودی وام واحدهای صنعتی در بانک های استان، صادرات و توسعه صادرات در استان، مسائل محیط زیست و دریافت مجوزها و راه‌حل های آنها، دیدگاه‌های خود را ارائه کردند.

درباره ی خانه صنعت و معدن

مطلب پیشنهادی

نشست مشترک فعالان اقتصادی شهرستان جلفا با هیات مدیره خانه صمت و هیات نمایندگان اتاق تبریز

به گزارش روابط عمومی خانه صمت استان روز دوشنبه ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ نشستی با حضور فعالان اقتصادی …