در نشست خبری برگزاری رویداد ملی اجلاس سراسری خانه‌های صمت کشور مطرح شد؛ همکاری نزدیک خانه صمت استان با مراکز آموزش عالی آذربایجان شرقی

نایب‌رئیس هیئت مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی در نشست خبری برگزاری رویداد ملی اجلاس سراسری خانه‌های صمت کشور که از ۲۱ تا ۲۳ تیرماه و هم‌زمان با آیین ویژه گرامیداشت روز صنعت و معدن برگزار خواهد شد، خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای را چشم بینا و گوش شنوای جامعه معرفی کرد و افزود: خانه صمت استان علاقه‌مند است تا اصحاب رسانه اگر کاستی مشاهده می‌کنند و انتقادی از این مجموعه دارند، آن را مطرح کنند تا امکان ترقی، اصلاح و بهبود برای ما وجود داشته باشد.
محمدعلی سلطانی با اشاره به تفاهم‌نامه خانه صنعت، معدن و تجارت استان با پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی، گفت: ما از هر نوآوری، اختراع و ابداع استقبال می‌کنیم و خوشبختانه تحول بزرگی در این حوزه صورت گرفته است و به مواردی توجه می‌شود که علم و عمل در کنار هم در پروژه مدنظر قرار گیرد.
وی با اشاره به همکاری خانه صمت آذربایجان شرقی با واحدهای علم و فناوری دانشگاه تبریز، دانشگاه صنعتی سهند، دانشگاه شهید مدنی و دانشگاه آزاد ایلخچی گفت: با این واحدها به‌صورت مستمر تبادل اطلاعات و دانش داریم.
نایب‌رئیس هیئت مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی با اشاره به عضویت ثابت این تشکل در کمیته ماده ۷ اداره استاندارد، گفت: خانه صمت استان همچنین راه‌اندازی یک واحد پژوهش را در برنامه دارد تا با استفاده از توان جوانان متخصص داخلی، مشکلات حوزه صنعت را کاهش دهد.
سلطانی از حضور نماینده خانه صمت آذربایجان شرقی در کمیته انرژی استان خبر داد و افزود: متأسفانه ما در تابستان و زمستان با قطر برق و گاز مواجه هستیم اما حضور نماینده خانه صمت استان در کمیته انرژی استان سبب شد که کمترین میزان خاموشی در حوزه صنایع را در آذربایجان شرقی داشته باشیم.
وی با اشاره به نیاز ۷۰ هزار مگاواتی کشور به برق، گفت: افزایش میزان تولید برق موجود در شبکه در سال جاری اتفاق مثبتی است که موجب کاهش خاموشی خواهد شد.

درباره ی خانه صنعت و معدن

مطلب پیشنهادی

پیام نوروزی رهبر انقلاب اسلامی به مناسبت حلول سال جدید سال ۱۴۰۳، سال «جهش تولید با مشارکت مردم»