هفدهمین جلسه ستاد بزرگداشت روز صنعت و معدن برگزار گردید

هفدهمین جلسه ستاد بزرگداشت روز صنعت و معدن برگزار گردید.

هفدهمین جلسه ستاد بزرگداشت روز صنعت و معدن در محل دبیرخانه دائمی این ستاد واقع در خانه صنعت، معدن و تجارت ایران برگزار گردید
به گزارش روابط عمومی خانه ایران، هفدهمین جلسه ستاد بزرگداشت روز صنعت و معدن در محل دبیرخانه دائمی این ستاد واقع در خانه صنعت، معدن و تجارت ایران برگزار گردید.
در این جلسه که با حضور نمایندگان تشکل های بخش خصوصی ، معاونت ها و سازمان های وزارت صنعت، معدن و تجارت و نماینده روزنامه گسترش صمت تشکیل شد، پیشنهادات مختلفی در خصوص نحوه برگزاری مراسم روز صنعت و معدن ارائه و بررسی گردید و براساس رای اعضاء ستاد مراسم این روز به صورت مستقل برگزار گردد.
همچنین بر اساس تقاضای مکرر صنعتگران و تولید کنندگان ، مقرر گردید وزارت صنعت،معدن و تجارت طی نامه ای از مقام معظم رهبری در خواست نماید تا زمانی در دهه صنعت،معدن برای ملاقات حضوری تولید کنندگان و صنعتگران برتر کشور با معظم له اختصاص یابد .
معاونت توسعه مدیریت ، منابع و امور استان ها وزارت صنعت، معدن وتجارت و خانه صنعت، معدن وتجارت ماموریت یافتند تا فرم های جدید انتخاب واحد ها و پیشکسوتان نمونه صنعتی و معدنی را به استان ها ارسال و نتایج را به کمیته مستقر در دبیرخانه دائمی ستاد اعلام نمایند.

1

درباره ی خانه صنعت و معدن

مطلب پیشنهادی

پیام نوروزی رهبر انقلاب اسلامی به مناسبت حلول سال جدید سال ۱۴۰۳، سال «جهش تولید با مشارکت مردم»