با حضور مدیرعامل گروه صنعتی کاشی تبریز برگزار شد ؛ چهاردهمین جلسه هیئت مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان شرقی

مدیرعامل گروه صنعتی کاشی تبریز

چهاردهمین جلسه هیئت مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان شرقی با حضور.مدیرعامل گروه صنعتی کاشی تبریز و اعضای هیئت مدیره این خانه برگزار شد. در این جلسه که در روز یکشنبه ۱۷ بهمن ماه در محل اتاق جلسات خانه صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان.شرقی برگزار گردید، حاضرین به تعامل و همفکری در خصوص رفع موانع تولید در استان و بهبود فضای کسب و کار پرداختند.
مدیرعامل گروه صنعتی کاشی تبریز در این جلسه با اشاره به اهمیت بهبود ساز و کارهای کارفرمایی و کارگری، توجه به مشکلات واحدهای تولیدی.را یکی از مهمترین مسایل در عرصه تولید دانسته و اضافه کرد: اصلاح ساز و کارها می تواند کمک شایانی.به رفع مشکلات واحدهای تولیدی در زمینه کارفرمایی و کارگری نماید.فرد. 

با حضور مدیرعامل گروه صنعتی کاشی تبریز برگزار شد ؛ چهاردهمین جلسه هیئت مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان شرقی

لزوم قدردانی از مدیران حامی تولید کاشی تبریز

صمد حسن زاده توجه به وضعیت کارگران و افزایش رفاه آنان را مساله ای مهم دانسته و ادامه داد: بهبود وضعیت کارگران مساله.ای جدی است اما نیاز است در ایجاد پرونده هایی که از سوی کارگران مطرح می شود، ساز و کار و سیستمی برای اعتبارسنجی و بررسی.صحت موارد مطروحه در نظر گرفته شود تا از ایجاد پرونده های جدید و مشکلات متعدد ناشی از آن برای واحدهای تولیدی و صنعتی پیشگیری شود.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه برخی از مدیران استانی اهتمام ویژه ای در تسهیل تولید و رفع موانع آن داشته اند، نیاز است تا تشکر.و قدردانی ویژه ای از این مدیران نمونه صورت بگیرد تا به عنوان الگویی در زمینه تحقق شعار رفع موانع تولید معرفی شوند.
محمدحسین باقری رئیس هیئت مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی، در این جلسه گفت: گروه صنعتی کاشی تبریز، از واحدهای نمونه و پیشتاز.در عرصه تولید و توجه به حقوق کارگران است و خانه صنعت، معدن و تجارت استان خرسند است که می تواند از.فرصت همفکری با مدیرعامل این مجموعه که یکی از ظرفیت های استان در عرصه تولید است، استفاده نماید.

درباره ی مدیر سایت

مطلب پیشنهادی

پیام نوروزی رهبر انقلاب اسلامی به مناسبت حلول سال جدید سال ۱۴۰۳، سال «جهش تولید با مشارکت مردم»