آذربایجان شرقی قطب صنایع مختلف است

عضو هیئت رئیسه خانه صمت آذربایجان شرقی و رئیس کمیسیون بانک، مالیات، کار و تامین اجتماعی اتاق بازرگانی تبریز گفت: رویداد ملی گردهمایی سراسری خانه های صمت کشور فرصت مناسبی برای شناساندن آذربایجان شرقی به عنوان قطب صنایع مختلف است.
به گزارش روابط عمومی خانه صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی، مهدی امینی در مراسم رونمایی از پوستر رویداد ملی گردهمایی سراسری خانه های صمت کشور و آیین ویژه گرامیداشت روز صنعت و معدن گفت: از استاندار محترم آذربایجان شرقی و معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری که با شرکت در مراسم رونمایی از پوستر این اجلاس، توجه ویژه خود را به حوزه صنعت و معدن نشان دادند، تشکر می کنم.
وی ادامه داد: هدف از برگزاری این اجلاس شناساندن واحدهای صنعتی استان است چرا که آذربایجان شرقی در حوزه های مختلف از قبیل چرم، کیف و کفش، فرش، شیرینی و شکلات، قطعه سازی و … در کشور قطب است و این اجلاس می تواند فرصت خوبی برای جذب سرمایه گذاری در استان باشد.
وی با اشاره به برگزاری آیین ویژه گرامیداشت روز صنعت و معدن در دومین روز رویداد ملی گردهمایی سراسری خانه های صمت کشور گفت: این فرصت مناسبی برای استان است و مسئولین و صنعتگران باید به نحو احسن از آن استفاده کنند.

گفتنی است رویداد ملی گردهمایی سراسری خانه های صمت سراسر کشور و آیین ویژه گرامیداشت روز صنعت و معدن با حضور مسئولین استانی و کشوری، اعضای خانه های صمت سراسر کشور و سرمایه گذاران داخلی و خارجی ۲۱ الی ۲۳ تیرماه در تبریز برگزار خواهد شد.

درباره ی خانه صنعت و معدن

مطلب پیشنهادی

مراسم تودیع و معارفه مدیران کل صمت استان آذربایجان‌شرقی برگزار شد

به گزارش روابط عمومی خانه صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان شرقی، مراسم تکریم و …