🔰 ابراز همدردی جمعی از هیات مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی با زلزله زدگان ترکیه

🔹جمعی از اعضای هیات مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی طی دیدار با سرکنسول جمهوری ترکیه در تبریز، پیام همدردی خود با زلزله زدگان ترکیه را به وی ابراز داشتند.
🔹اعضای هیات مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی با حضور در کنسولگری با سرکنسول جمهوری ترکیه در تبریز دیدار کرده و پیام همدردی خود با ملت و دولت ترکیه و زلزله‌زدگان این کشور را اعلام کردند.
🔹محمد حسین باقری در این دیدار ضمن تسلیت جان باختن هزاران نفر از مردم کشور ترکیه در اثر این زلزله، مراتب همدردی خود و فعالان بخش خصوصی و اعضای این تشکل را به مردم این کشور اعلام کرد.
🔹چتین تانر، سرکنسول جمهوری ترکیه در تبریز نیز در این دیدار ضمن اشاره به بزرگی فاجعه‌ی زلزله در ترکیه، با قدردانی از همدردی و کمک‌های انسان دوستانه جمهوری اسلامی ایران گفت: از فعالان بخش خصوصی به خاطر کمک‌های صورت گرفته نهایت قدردانی را داریم همچنین نیاز فعلی در مناطق زلزله زده چادر، وسایل گرمایشی و پتو مسافرتی می‌باشد.
🔹 وی ادامه داد: خانه صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی با توجه به دارا بودن نمایندگی در ترکیه و داشتن یازده انجمن تخصصی میتوانید نقش به سزایی در توسعه تجاری دو کشور ایفا کند که کنسولگری در این زمینه آمادگی خود را جهت هم افزایی هر چه بیشتر اعلام می‌نماید.

درباره ی خانه صنعت و معدن

مطلب پیشنهادی

دوره آموزشی تخصصی تشریح انواع رویه های گمرکی ماده ۴۷ قانون امور گمرکی و نحوه محاسبه حقوق ورودی و عوارض گمرکی کالاهای صادراتی و وارداتی