درخواست همکاری از واحدهای تولیدی با طرح خرید شفاف

دبیرکل خانه صنعت، معدن و تجارت ایران دیگر سخنران این مراسم با اشاره به تلاش و همکاری وزارت صمت، ستاد تسهیل و رفع موانع تولید.و بخش های مختلف برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی، نوسانات سیاسی و اقتصادی در سالهای اخیر را یکی از دلایل محروم کردن واحدهای صنعتی از برنامه ریزی بلندمدت دانسته.و عنوان کرد: با تلاش و عزم جدی دولت و همکاری قوه قضاییه تلاش نمودیم تا آسیب های ناشی از عدم برنامه ریزی و سرمایه.گذاری در واحدهای تولیدی را کاهش دهیم.طرح خرید شفاف
سید محمدرضا مرتضوی، افزود: ما همکاری متقابلی با وزیر صمت و وزراتخانه داریم و تلاش می.کنیم تا در انجام ماموریت های وزراتخانه، همکاری لازم را داشته باشیم. وزیر محترم صمت نیز همکاری خوبی با ما دارد تا انتظارات مردم و واحدهای تولیدی را برآورده کنیم.
وی در این مراسم از تولیدکنندگان خواست با توجه به شرایط خاص اقتصادی و معیشتی مردم، واحدهای صنعتی و تولیدی در خصوص تصمیماتی که به معیشت مردم مرتبط است، دقت بیشتری داشته باشند.
مرتضوی ضمن درخواست از واحدهای تولیدی برای همکاری در اجرای صحیح طرح خرید شفاف و شفافیت قیمتی، اجرای این طرح را به نفع مصرف کننده نهایی که مردم هستند،دانست.
وی مبارزه با قاچاق در سطح بازار را یکی از دغدغه های تولیدکنندگان دانست.و افزود: پدیده قاچاق، تهدیدی جدی برای واحدهای تولیدی است که اقتصاد کشور را دچار آشفتگی.کرده و قدرت حمایت از واحدهای تولیدی را می‌گیرد.طرح خرید شفاف

درباره ی خانه صنعت و معدن

مطلب پیشنهادی

پیام نوروزی رهبر انقلاب اسلامی به مناسبت حلول سال جدید سال ۱۴۰۳، سال «جهش تولید با مشارکت مردم»