دیدار هیئت مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان شرقی با مدیرکل امور اقتصادی و دارایی آذربایجان‌شرقی

در جلسه ای که در روز شنبه ۴ تیرماه در محل اداره کل امور اقتصادی و دارایی آذربایجان شرقی برگزار گردید، هیئت مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت استان با واقف بهروزی مدیرکل جدید امور اقتصادی و دارایی آذربایجان‌شرقی دیدار نمودند.
در این جلسه هیئت مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت استان به لزوم توجه بیشتر به بخش سرمایه گذاری در استان تاکید نموده و افزودند: متاسفانه در برنامه سال ۱۴۰۱ هیچگونه بودجه ای برای طرح های جدید در استان اختصاص داده نشده است. باید برای سرمایه گذاران ارزش و احترام ویژه ای قائل شد، اما متاسفانه بارها این اتفاق رخ داده است که هزینه و وقت زیادی صرف جذب یک سرمایه گذار در استان شده است اما عدم حمایت لازم و بی مهری باعث شده تا این سرمایه گذار به راحتی از دست برود. همچنین خانه صنعت و معدن اعلام آمادگی نمود در زمینه جذب سرمایه گذار در حوزه صنعت و معدن همکاری لازم را با امور اقتصادی و دارایی داشته باشد.
هیئت مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت استان با تاکید بر لزوم عادلانه و واقعی بودن مالیات ها افزودند: به جای تمرکز بر افزایش میزان مالیات دریافتی از بخش هایی که به صورت واضح و شفاف، درآمد خود را اظهار می نمایند، باید بر بخش هایی که فرار مالیاتی دارند تمرکز نمود تا با احصا درآمد واقعی آنها، بودجه استان بدون فشار آمدن بر دیگر تولیدکنندگان تامین گردد.
واقف بهروزی مدیرکل امور اقتصادی و دارایی آذربایجان‌شرقی نیز در این دیدار ضمن اعلام آمادگی برای برگزاری همایش فرصت های سرمایه گذاری، بر اهمیت استفاده از کارشناسان و متخصصان در بخش سرمایه گذاری استان تاکید کرد.

درباره ی خانه صنعت و معدن

مطلب پیشنهادی

بیانیه رئیس خانه صمت به مناسبت گرامیداشت هفته کارگر

بسم الله الرحمن الرحیم امام رضا(ع) فرمودند «الذی یطلب من فضل الله عزوجل مایکف به …