برگزاری نمایشگاه توانمندی های صادراتی صنایع کوچک و متوسط

برگزاری نمایشگاه توانمندی های صادراتی صنایع کوچک و متوسط

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

در راستای توانمندسازی و حمایت از صنایع کوچک و متوسط، نمایشگاه « توانمندی های صادراتی صنایع.کوچک و متوسط» به همت.شرکت شهرک های صنعتی ایران و خانه صمت ایران، از تاریخ ۵ لغایت ۸ اسفند ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می گردد. با توجه به اینکه یکی از محورهای این نمایشگاه، ایجاد پاویون های استانی می باشد، بر اساس تفاهم نامه ای که بین شرکت شهرک.های صنعتی ایران و خانه صمت ایران منعقد گردید، پاویون هر استان در اختیار خانه صمت استان مربوطه قرار گرفته است.توانمندی های صادراتی.
با عنایت به ایجاد پاویون استان آذربایجان شرقی در این نمایشگاه و لزوم.حضوری فعال و پررنگ در راستای به نمایش گذاشتن ظرفیت های غنی.صنعت استان، واحدهایی که در حوزه های راه و ساختمان، چوب، صنایع غذایی و کشاورزی، چاپ و بسته بندی،.دارویی، پزشکی و بهداشتی، برق و الکترونیک، مخابرات، خودروسازی، شیمیایی.و پتروشیمی، لاستیک و پلاستیک، نساجی و فرش، لوازم خانگی، ماشین آلات و تجهیزات وابسته فعالیت داشته و دارای پتانسیل صادراتی هستند، می توانند ظرف سه روز.مراتب را به خانه صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان شرقی به شماره تماس ۳۵۲۶۰۲۰۰ داخلی ۱۱۲ آقای شریفی و داخلی ۱۰۸ آقای بیلساز.اعلام نمایند. به دلیل محدودیت فضای نمایشگاه، صرفا ۲۰ واحد از استان آذربایجان شرقی می توانند در این نمایشگاه حضور داشته باشند و اولویت.با واحدهای متقاضی است که درخواست خود را سریعتر اعلام نمایند. 

شایان ذکر است در راستای حمایت از توانمندسازی و حمایت از صنایع کوچک و متوسط، طبق تفاهم نامه ای که مابین خانه صنعت، معدن.و تجارت ایران و سازمان شهرک های صنعتی منعقد شده است، ۸۰ درصد از هزینه های.مربوط به نمایشگاه توسط.شرکت شهرک های صنعتی استان پرداخت می گردد. درد. سرد. فرد. مرج. جرح.رد.دم. فف. کم. غم. مص. رمد. کمر. ضدر. 

درباره ی مدیر سایت

مطلب پیشنهادی

فایل فرم هاو پرسشنامه روز ملی صنعت و معدن سال ۱۴۰۳

دانلود فایل پرسشنامه  و فرماها ⇒