بررسی مشکلات واحدهای تولیدی در دیدار با رئیس جدید سازمان مالیاتی استان

بررسی مشکلات واحدهای تولیدی در دیدار با رئیس جدید سازمان مالیاتی استان

در دیدار اعضای هیئت مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان شرقی با مدیرکل جدید سازمان مالیاتی این استان، اعضای.این خانه، انتصاب عیسی اروج زاده را تبریک و تهنیت عرض نموده و برای او در مسیر این مسئولیت آرزوی توفیق روزافزون نمودند.
در این نشست که بررسی مشکلات واحدهای تولیدی استان نیز یکی از برنامه های آن بود، مشکلاتی مانند اجرای غیرقابل انعطاف و سلیقه.ای قوانین مالیاتی در استان آذربایجان شرقی مطرح شد که مدیرکل جدید سازمان قول مساعد در خصوص رفع این موارد دادند.

همکاری سازمان مالیاتی با ستاد تسهیل در راستای رفع موانع تولید

دبیرکل خانه صنعت و معدن با اشاره به اینکه ستاد تسهیل، آخرین نقطه امید واحدهای تولیدی است، از مدیرکل جدید سازمان.مالیاتی استان درخواست نمود، این سازمان همکاری بیشتری با این ستاد داشته باشد تا مشکلات واحدهای صنعتی مرتفع شده و قدم های.موثری در راستای احیا واحدهای تولیدی تعطیل و نیمه فعال برداشته شود.
هیات مدیره خانه صمت استان در پایان سخنان خود همکاری سازمان مالیاتی استان را عاملی موثر در رشد صنعت.و تولید در استان آذربایجان شرقی دانست.درد. سرد. فرد. 

محاسبه مالیات بر اساس میزان تراکنش مالی مشکلات واحدهای تولیدی

مدیرکل سازمان مالیاتی آذربایجان شرقی نیز در این دیدار برنامه اصلی این سازمان را محاسبه مالیات از طریق تراکنش های.مالی دانسته و این روش محاسبه را در برآورد واقعی و عادلانه مالیات موثرتر دانست.
عیسی اروج زاده افزود: این نحوه محاسبه می تواند فشار مالیاتی را بر مودیان مالیاتی در استان آذربایجان کاهش دهد، چرا که کسانی که تراکنش مالی بیشتری دارند، میزان مالیات بیشتری پرداخت خواهند کرد و مالیات ها عادلانه تر خواهد شد. مشکلات واحدهای تولیدی.

درباره ی مدیر سایت

مطلب پیشنهادی

پیام نوروزی رهبر انقلاب اسلامی به مناسبت حلول سال جدید سال ۱۴۰۳، سال «جهش تولید با مشارکت مردم»