استاندار آذربایجان شرقی در ستاد تسهیل تاکید کرد: حقوق کارگران را به موقع پرداخت کنید/ لزوم تفویض اختیارات ویژه به استان

استاندار آذربایجان شرقی خطاب به مدیران واحدهای صنعتی و تولیدی اظهار کرد: همان طور که رونق تولید مهم است، پرداخت حقوق و مزایای کارکنان هم اهمیت ویژه‌ای دارد و انتظار داریم طوری تدبیر کنید که حقوق کارگران به موقع پرداخت شود تا آسیبی به معیشت و خانواده این عزیزان وارد نشود.
به گزارش خبرنگار نصر، محمدرضا پورمحمدی پیش از ظهر امروز در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید آذربایجان شرقی اظهار کرد: از همکاری بانک ها با بخش تولید تشکر می کنم، اما انتظار ما بیشتر است و اگر ایرادی در عملکرد بانک ها وجود دارد، باید تجدید نظر و اصلاح شود.
وی ادامه داد: آذربایجان شرقی سه هزارو ۵۰۰ واحد تولیدی فعال دارد که ۲۷ مورد واحد مشکل دار در استان وجود دارند که باید کمک شوند تا مشکلات شان حل و فصل شود.
پورمحمدی در عین حال گفت: بانک ها هم اختیارات محدودی دارند و آنچه در استان در اختیارات آنها است، کفاف تصمیم‌گیری برای حل سریع موضوعات را نمی دهد و لازم است تفویض اختیارات ویژه ای به بانک های استان انجام شود.
وی افزود: شرایط اقتصادی کشور خاص است و تصمیم های خاصی هم طلب می کند و با روند تصمیم گیری گذشته نمی توان در این شرایط ویژه موفق شد.
استاندار آذربایجان شرقی در پایان خطاب به مدیران واحدهای صنعتی و تولیدی اظهار کرد: همان طور که رونق تولید مهم است، پرداخت حقوق و مزایای کارکنان هم اهمیت ویژه‌ای دارد و انتظار داریم طوری تدبیر کنید که حقوق کارگران به موقع پرداخت شود تا آسیبی به معیشت و خانواده این عزیزان وارد نشود.
پورمحمدی افزود: در برخی واحدها هم شاهدیم که مدیران نمی توانند مدیریت صحیحی داشته باشند و باید در این موارد تجدیدنظرهای جدی در نحوه مدیریتی برخی واحدهای تولیدی انجام شود.

درباره ی خانه صنعت و معدن

مطلب پیشنهادی

فایل فرم هاو پرسشنامه روز ملی صنعت و معدن سال ۱۴۰۳

دانلود فایل پرسشنامه  و فرماها ⇒